LogoKlub Miłośników Starych Tramwajów
Menu

XVI Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Podobnie jak w latach ubiegłych równiez i w tym roku nasze Stowarzyszenie aktywnie włączyło się w obchody finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W porozumieniu z MPK-Łódź Sp. z o.o. i Spółką Tramwaje Podmiejskie uruchomione zostały cztery specjalne linie, dzięki którym zbiórka pieniędzy na dzieci z chorobami laryngologicznymi odbyła się także w pojazdach komunikacji miejskiej. 13 stycznia 2008 roku na ulicach Łodzi pojawiły się trzy linie tramwajowe i jedna autobusowa:

XVI/1 Augustów – Wyszyńskiego obsługiwana historycznym składem 5N+5ND należącym do Spółki MPK-Łódź
XVI/2 Kurczaki - Konstantynów Łódzki obsługiwana wagonem 803N należącym do Spółki Tramwaje Podmiejskie
XVI/3 Stary Widzew - Legionów obsługiwana wagonem typu 5N należącym do Tomasza Adamkiewicza (stacjonującym na co dzień w zajezdni Międzygminnej Komunikacji Tramwajowej Sp. z o.o.)
XVI/4 Radwańska - Rondo Powstańców 1863r. obsługiwana autobusem Volvo 7700 należącym do Spółki MPK-Łódź.



Na wymienionych liniach nie obowiązywała taryfa miejska, a przejazd był możliwy po wrzuceniu dowolnej kwoty do puszek wolontariuszy WOŚP.



Migawki z XVI Finału:

XV Finał WOŚP Linia XVI/1 w drodze do centrum.
XV Finał WOŚP Przegubowiec na linii XVI/2 prezentował się zacnie.
XV Finał WOŚP Enka Tomka Adamkiewicza podczas postoju na pętli Stary Widzew (linia XVI/3).
XV Finał WOŚP Dla urozmaicenia na linii XVI/4 kursował supernowoczesny autobus MPK - Volvo 7700.
XV Finał WOŚP Wolontariusze pałaszują pizze zapewnioną przez Pizzerię Benek.
XV Finał WOŚP Fotografia grupowa Wolontariuszy, Motorniczych i Kierowcy uczestniczących w XVI Finale WOŚP.


Serdecznie dziękujemy wszystkim wolontariuszom, motorniczym oraz kierowcy za pomoc i zaangażowanie, a pasażerom za tłumne odwiedzanie linii specjalnych!

XV Finał WOŚP i cztery linie specjalne
XIV Finał WOŚP w ence i GT6
XIII Finał WOŚP w... tramwaju
 Strona założona: 24.02.2003
Ostatnia aktualizacja tej strony: 27.01.2008
Copyright © Klub Miłośników Starych Tramwajów