LogoKlub Miłośników Starych Tramwajów
Menu

20 lat zajezdni Telefoniczna

Z okazji 20. rocznicy oddania do eksploatacji zajezdni tramwajowej przy ul. Telefonicznej 40/42, w sobotę 18 marca 2006 r. odbyła się impreza celebrująca ten jubileusz. Rozpoczęła się o godz. 9.00 przed główną siedzibą MPK-Łódź Sp. z o.o. na ul. Tramwajowej, skąd uczestnicy przejechali podstawionym tramwajem do zajezdni przy ul. Telefonicznej. Na miejscu została otwarta wystawa zdjęć z budowy i uruchomienia zajezdni, a goście zostali oprowadzeni po obiekcie. Następnie odbył się przejazd okolicznościowy szlakiem linii obsługiwanych dawniej i obecnie przez Zakład Eksploatacji Tramwajów nr 1. W przejeździe udział weziął skład wagonów 805Na + 805Na (przemalowany specjalnie z okazji jubileuszu zajezdni w historyczne barwy czerwono-kremowe) oraz Cityrunner. Udział w imprezie tradycyjnie był bezpłatny.

Trasa przejazdu:

TRAMWAJOWA - Narutowicza, Konstytucyjna, Pomorska - ZAJEZDNIA TELEFONICZNA

ZAJEZDNIA TELEFONICZNA - Pomorska, Konstytucyjna, Narutowicza, Kopcińskiego, al. Piłsudskiego - STARY WIDZEW

STARY WIDZEW - al. Piłsudskiego, al. Mickiewicza, al. Bandurskiego, Bratysławska, al. Wyszyńskiego - WYSZYŃSKIEGO

WYSZYŃSKIEGO - Bratysławska (przejazd przez pętlę), al. Bandurskiego (odłączenie się Cityrunnera), al. Włókniarzy, Limanowskiego - ŻABIENIEC

ŻABIENIEC - Limanowskiego, Zgierska, Nowomiejska, pl. Wolności, Legionów - WŁÓKNIARZY/LEGIONÓW

WŁÓKNIARZY/LEGIONÓW - Zielona, Narutowicza, Konstytucyjna, Pomorska - ZAJEZDNIA TELEFONICZNA

Fotorelacja:

20 lat zajezdni Telefoniczna Podróż rozpocząła się przed dawną zajezdnią Tramwajowa, której zajezdnia Telefoniczna jest sukcesorem.
20 lat zajezdni Telefoniczna Czy to 1986 czy 2006?
20 lat zajezdni Telefoniczna Zgodnie z przewidywaniami, nie zabrakło najmłodszych miłośników.
20 lat zajezdni Telefoniczna Za chwilę rozpocznie się podróż po zajezdni. Kuropatwy zamieszkujące rozległe tereny zajezdni muszą mieć się na baczności!
20 lat zajezdni Telefoniczna Myjka prezentowała się...
20 lat zajezdni Telefoniczna ... zupełnie tak samo jak i 20 lat temu.
20 lat zajezdni Telefoniczna Zgromadzeni wysłuchali paru słów na temat zajezdni od inżynierów tam pracujących.
20 lat zajezdni Telefoniczna Następnym punktem programu było zwiedzanie hali zajezdni.
20 lat zajezdni Telefoniczna Po przejechaniu do następnej hali prawdziwą ciekawostką okazał się Cityrunner na estakadzie.
20 lat zajezdni Telefoniczna Wszyscy zebrani jeszcze raz musieli wyściąść z wagonów...
20 lat zajezdni Telefoniczna ...aby obejrzeć wystawę zdjęć dokumentującą 20 lat historii tej najmłodszej w Polsce zajezdni.
20 lat zajezdni Telefoniczna Potem nie pozostawało nic innego niż tylko zapakować sie z powrotem do wagonów i ruszyć na podbój miasta.
20 lat zajezdni Telefoniczna Pierwszy fotostop odbył się na pętli Stary Widzew.
20 lat zajezdni Telefoniczna To wciąż ta sama pętla.
20 lat zajezdni Telefoniczna Pętla Wyszyńskiego na Retkini.
20 lat zajezdni Telefoniczna Tu jako dwunastka na pętli Bratysławska. Kilkaset metrów nad ziemią pętle robiły samoloty.
20 lat zajezdni Telefoniczna Zbiorowe foto członków i sympatyków KMST oraz gości na wspomnianej pętli.
20 lat zajezdni Telefoniczna Żabieniec. 21 tu właśnie przez szereg lat kończyła bieg.
20 lat zajezdni Telefoniczna Jako 23. Po remoncie w 2005r. Zmienił się układ szyn na tej pętli.
20 lat zajezdni Telefoniczna Z tyłu na składzie obowiązkowo naniesiony został znak "ttt".
20 lat zajezdni Telefoniczna Plac Wolności. W tle budujący się mały biurowiec.
20 lat zajezdni Telefoniczna Tu jako linia szczytowa 9bis.
20 lat zajezdni Telefoniczna Fotostop w jakże urokliwym zakątku miasta. Legionów.
20 lat zajezdni Telefoniczna Na pętli "Legionów/Włókniarzy", nazywanej jeszcze niekiedy z rozpędu "Towarowa".
20 lat zajezdni Telefoniczna Radiostacja.
20 lat zajezdni Telefoniczna Spotkanie trzech tramwajów na przystanku działki - Telefoniczna.
20 lat zajezdni Telefoniczna Podobnie jak codzienna służba, także i ta impreza musiała się skończyć zjazdem do zajezdni.
 Strona założona: 24.02.2003
Ostatnia aktualizacja tej strony: 19.03.2006
Copyright © Klub Miłośników Starych Tramwajów